I've had enough

Hej!

Idag har farmor och farfar varit här så jag har visat 983274759 bilder från när vi var och campade som dom ville se.
Fråga mig inte varför jag skrev detdär men är i musikens värld just nu.
Har varit över till Vanessa och varit med henne ett tag innan hon skulle iväg och se Bilar 2, ett mååååste att se, jag ska se till att göra det någondag.
Bara föratt Bärgan är gulliii! Iallafall så var det härligt att träffa muppen igen efter något som känns som två år, fast det egentligen bara gått någon vecka.
ENDAST TJUGOSEX DAGAR KVAR TILLS VI FAR IVÄG TILL KRETA, underbart!
Förmodligen så slaggar jag hos Vanessus inattt, eller hon hos mig. Antar att vi har rätt mycket att prata om eftersom att vi inte hunnit umgås så mycket denna sommar, men nu ska jag käka.
Ni anar inte hur mycket min mage kurrar just nu, hihi pusss.


sorgligt att den snart är slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0