Pack up your troubles, get your old kit bag.

Hej!

Tack för en riktigt bra statistik även fast inläggen varit helt ointressanta på sista tiden. Ni är bäst snyggisar!
Märkte just att klockan hunnit bli mycket och jag har mer än hälften av bilderna från Abisko kvar att ladda upp, så tyvärr blir det ingen bildbomb nu inatt utan det får vänta till imorgon.
Inte så värst roligt med nattinlägg heller.. Dom flesta av er kommer förmodligen att läsa detta imorgon.
Men det spelar inte någon större roll.
Mina ögonlock gör just nu en massa försök till att blunda men jag kämpar mot tröttheten och försöker komma på vad elefantens fötter heter. Detni! Alltid sånt här som finns i mina tankar på kvällar och nätter.
Jag googlar på det, kan ju inte överleva en hel natt utan att få reda på min djupaste fundering.
En liten fråga till er bara som jag hade varit tacksam för svar..; Brukar ni slå på webkameran när ni sitter och t.ex kollar på någon video på datorn bara för att se erat ansiktsuttryck? Följdfråga; Ser ni också ut som kioskmongon då?
Ni ska bara se min "koncentrations min" hahahaha, ser ut som värsta surisen, förjäkla ful.

Lollo♥


pusss, och elefantens fot kallades tydligen bara för klumpfot.. Roligt om ens  fot hade hetat det.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0