The moment I met you.



Hej på er
Såg lite sne ut på första bilden, typ som J.N, eller vad säger du Ansa? he-he.
Jag vet att jag är grymt seg på att ladda upp bilderna från lk, men lovar, någondag trillar dom in här!
Kommer även upp bilder från gårkvällen då, som förövrigt spenderades med Linus, Emelie, Tim och Oskar.
Jäklar vad kul man har med domdär!
Det slutar alltid med att vi sitter i Linus och Oskars husvagn och skrattar åt dom mest konstiga sakerna.
Fast igår där vid ett så var det jag och Emelie som satt och pratade/skrattade åt minnen från dansen och lite andra saker, medans Linus sov, Tim halvsov och Oskar åt sina mackor och smsade.
Vi var även ute och pallade några sura äpplen, hungriga, ohja.
Klockan två drog jag och Emelie hem till mig för alla sov förutom Oskar.
Vi tog oss lite fika som bestod av fil, flingor, macka + kladdis!
Hon slaggade här, for hem vid tre idag efter att vi i några timmar legat uppe på mitt rum och dunkat musik, snackat, sjungt, skrattat och sörjt för att sommarlovet är över OM ÅTTA NÄTTER OCH NIO DAGAR. Helt sjukt så fort det gått...
Ska ta vara på dom sista dagarna nu, ikväll ska vi hitta på något så jag ska ta en dusch nu och sen käka, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0