Party's in my head

Hej!

Bloggar dåligt just nu, men det får helt enkelt bli så tills skolan börjar. Nu njuter jag av den sista sommarlovsveckan.
Det hoppas jag att ni också gör! Helt otroligt vad fort allt har gått, just var det ju skolavslutning, right?
Dom två senaste nätterna har spenderats hos Vanessus. Har fotat lite med mobilen men dom bilderna orkar jag inte föra över nu, så som vanligt; Dom kommer upp senare!

Massa mobilbilder nudåå
LK, min nya vandringsrygga (he-he), från när vi låg i husvagnen och från när jag och Emelie väntade på Linkan!
Hinner inte ladda upp fler nu för ska dra ut och hitta på något med Lovisa och Rickard.
Far hem rätt tidigt trorjag för är sjukt trött och ska försöka vända tillbaka dygnet litelite. Kommer gå bra, förhoppningsvis, börjar med att förmdoligen tälta med några imorgon! ;)


pusss

Kommentarer
Postat av: stina

söta tjejor! :)

2011-08-15 @ 22:28:42
URL: http://stiinakemi.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Ha en bra dag! :)

2011-08-16 @ 13:45:25
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0