Utkast: Aug. 16, 2011

Hej

Tack för fina kommentarer hörrni!
Igårkväll cyklade jag och Lollo in till stan och var med Rickard, Rickard och Mattias.
Vi cyklade runt lite här och där, jag och Lovisa skrattade åt våra fantastiskt dåliga ideér (somvanligt)
Kul hade vi iallafall! For hem rätt tidigt och då for vi runt lite på cyklarna i Sävast istället, mysigt men lite smått öde faktiskt.
Träffade Lukas och pratade med honom ett tag, satt även inne hos mig och åt popcorn, pepparkakor och chokladströssel doppade i mjölk, mums! Eller..? he-he, buuuus.
Lollo slaggade här och mina försök att vända tillbaka dygnet slutade genast funka. Inte för att vi satt uppe så jättelänge, men klev upp klockan halv ett idag. Börjar nästan bli lite orolig, lixom, kommer jag någonsin orka kliva upp klockan sju på Måndag?!
Innan hon trampade hem idag så har vi hela morgonen legat och läst igenom mina gammla dagböcker, så fint skrivet, ohja. Tydligen så hade jag skrivit upp vad jag drömde om nätterna också, yä, tänkte väl bli någon slags drömtydare eller vad man kan kalla det.







Som ni kanske förstår så skulle detdär inägget publicerats igår, men på något underligt vis så glömde jag det.
Idag (alltså den 17:e Augusti) är det pissväder ute och jag har verkligen inte gjort någonting.
Gårkvällen spenderades med Emelie, mer om det kommer senare.
Får se om jag far på träningen ikväll, min hals känna inte helt kry, men förhoppningsvis så håller den för två timmars träning i spöregn.. Vi får se, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0