paparazzi

Hej!

Sitter hos Lollo nu, hittade mig bara två par nya mjukisar i stan.
Vi var in på Hanssons och åt kladdis, och efter det käkade vi ett varsitt skrov på Frasses. Tjockt, jajjemen!
Lollo spelar massa vackra sånger på pianot, och jag kan början på två av dom, alltid något att skryta med. ;)
Om ett tag börjar jag nog traska hemåt, känner mig inte speciellt pepp på det. Regn och mörker.
Tur man har sångrösten med sig iallafall och kan sjunga påvägen, dock låter det så falskt så att man troligen blir döv om man råkar gå bredvid mig.
Jaja, nu ska vi kolla lite youtubeklipp och försöka komma på ett bra bloggnamn, jag och Lollo ska nämligen starta en liten bloggis tillsammans!


Avslutar med denna bild;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0