that one minute party you have when the teacher goes out of the classroom.

Tjeeeenare

Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag!
Var verkligen jätteroligt att träffa alla människor igen, våran klass är gode bra också.
Blir så mycket roligare på lektionerna med massa skratt, för liksom, vi har ju världsbäst humor!
Vårat schema är helt okej, det enda dåliga är väl att dom tagit bort sovmorgonen på Fredagarna.
Börjar halv nio på Måndagar och tjugo över åtta Tisdag-Fredag, lite segt att somvanligt sluta klockan 15 tre dagar i veckan. Men slutar ju hursomhelst tidigt på Fredagar och rätt tidigt på Måndagar också.
Nog om tider!
Förresten så har vi fått en ny rektor som tydligen kom från en skola söderut/västerut eller vart det nu var, så gissa vad han gjort med våran skola..? Jo, gjort om alla våra regler till några superjäkla töntregler.
Får väl försöka leva med det, värst av allt är att vi inte längre får ha mössa i klassrummen, hur hade någon tänkt att jag skulle klara mig utan min mössa?!?!
Men somsagt, regler är till för att brytas.
Nu ska jag packa till Abisko, sen skriva några tidsinställda. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0