What makes you beautiful.

Hej

Kom för ett tag sen hem från träningen. Var riktigt roligt, har inte tränat fotboll på vad som känns som en evighet! (två och en halv vecka)
Förresten, igårkväll fick Sippan magsjuka och spydde som en tok.
Ni som känner mig vet att detta var ungefär som att pesten kommit till vårt hus. Magsjuka är det värsta som finns enligt mig!! Är otroligt rädd för att få det.
Mamma vädrade huset och isolerade mig ifrån allt. Lixom, jag ska utomlands på Lördag och har ingen tid att bli sjuk nu.
Har som tur är inte så lätt att få magsjuka, och oftast lyckas jag på något konstigt vis hålla mig ifrån att spy.
Så att det övergår till nummer två på toan. Bra va?! Haha, iallafall för mig som är rädd för att kräkas.
Hoppas att ni inte blev alltför äcklade av detta prat. Dom som träffar och umgås med mig varje dag får jämt och ständigt stå ut med sånt där babbel, inte om just spya, men andra grejor.
Jag är rätt ärlig och skäms inte för att berätta saker som man kanske inte brukar säga rätt ut. ;p
Jämför man mitt självförtroende förra året och nu så är det en hel del som förändrats, det har verkligen gått från botten till toppen, härligt! Nog om det, märker själv hur seriös jag är när jag skriver här i bloggen.
Skärpning!


två supergamla webkamera bilder!


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0