No promises.

Hej snyggingar!!

Idag har jag verkligen inte gjort någonting.
Vaknade rätt sent eftersom att jag igår satt uppe och snackade med Anton och Joona på skype till ungefär kvart över fem på morgonen och då var det så ljust så att jag knappt kunde somna, jajjemen då vet ni.
Känner mig lite smått syyr just nu och tar ut det på en stackare i telefon, lider med honom faktiskt.. Kan inte vara kul att vara så hjälplös på andra sidan luren. hihi nämen skämt åsido!
Går bra med min bloggpaus som ni märker.. Men har faktiskt mer tid just nu än jag trodde att jag skulle ha!


sliten chey efter lk igår med förstörd frilla och typ puppy eyes.

puss och godnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0