Have a nice life I'm done trying to be in it.

Hej,
Får snabba mig lite nu eftersom att vårat internet gör lite hur det vill.
Idag efter skolan så stannade vårat lilla "Romeo och Julia" gäng kvar och övade igenom allt. Ha-ha, lite smått kaos men imorgon blir det nog bra!
Hela gårdagen + kvällen spenderade jag hos Katti med en himla massa pluggande.
Det lönade sig idag, kändes som att det gick helt okej på matteprovet!
Nu ska jag läsa igenom No:n, prov på Fredag. Tror att jag iallafall förstår mer än hälften och det är ju rätt bra.
förresten, I look like a mongo. pussar

Kommentarer
Postat av: Johannes

Älskar dig bby du är så himmla fin :) <3333

2011-12-07 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0