nattblogg

Hej och god jul på er snyggisar!!
Uppesittarkvällen har spenderats hos familjen soutukorva.
Jag, Katti, Sara och Bella har agerat kockar och lagat värsta goda middagen med förrät, varmrätt + efterrätt.
Sedan har kvällen rullat på med lekar, film och annat skoj!
Har ingen direkt julkänsla just nu, det kommer lite då och då. Men imorgon så blir jag fyra år igen.
Vi far in till Luleå och firar jul hos våra kusiner, tradition, lär bli lika kul som vanligt.
Äta massa gott, umgås, se kalle anka (!!), träffa tomten, öppna paket, testa alla nya grejor och sådant trevligt.
Har just slagit in dom sista julklapparna till några fina vänner.
Ska alldeles strax gå och lägga mig så jag vaknar upp pigg och glad imorgon. (pigg? Njae, skulle inte tro det, förstår inte hur man kan vakna pigg)
bilder från ikväll
hahahah, vi kysser inte varandra på första bilden för er som misstolkade detdär! Körde "kropp mot kropp" och vi fick panna mot panna.

ha-ha, pannapanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0