Please don't fall in love with someone else

Hej!
Idag vaknade jag med sjukligt ont i halsen och en mage som var halvt ut och in vänd. När jag tillslut tog mig upp ur sängen så kändes det som att jag hade feber så jag bestämde mig för att stanna hemma och tog en rejäl sovmorgon. Väldigt behövligt!!
Faktiskt första gången jag är sjuk denna termin. Känns skönt att jag heller inte missar massa viktigt i skolan, men imorgon mår jag förhoppningsvis bättre och kan kliva upp utan några som helst problem, ha-ha.
Lite filmtittande och sådant mys blir det i skolan, och på kvällen har vi planer på en tjejkväll. Hur bra låter inte det?! Fredagar är för härliga.
Nu ska jag fortsätta dricka te och äta godis.
Förresten, var med Lollo på bio och såg Breaking dawn igår, var på tiden! ;) Supermega underbar film, längtar tills vi får se andra delen!

426398550_largeTumblr_loy9u17lzk1r0xnh4o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0