Sometimes, I miss the old times

Hej,
Gårkvällen var skitkulig!!
Jag, Emelie och Danne gick till träffispunkten och där var Linus, Burman, Wille och några fler och lirade fotboll.
Vi väntade tills dom spelat klart och sen drog jag, Linus, Daniel och Wille till Linus place.
Där såg vi lite hockey och hade allmänt trevligt. Sen taggade vi julen med lite julmusik i högtalarna (bara en vecka kvar1!) Satt och pratade massa gamla goa minnen, vad vi ska göra i framtiden, grät några tårar när vi tänkte på skolavslutningen i nian, spelade fifa, lyssnade på drängarnas superhärliga låtar och dansade lite.
Någonstans där i mitten bland all sång och allt prat så tappade jag min röst och blev förjäkla hes, började låta ungefär som en gubbe, ha-ha.
Vid kvart i tolv så gick vi ut och följde Emelie hela vägen hem, sen traskade vi tillbaka.
Jag och Emelie är förövrigt jätte happyface för att Linkii is back! Alltså, han har inte varit borta, men massa grejs har hänt och vi alla har väl surat mer eller mindre. Men just igårkväll så var livet awesome, helt klart.
Himla fina vänner det där!
brådis, så fick bli en arkivbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0