All I want for christmas is you

Hej,
Hoppas att alla haft en superbra jul!! Det har verkligen jag.
När vi kom till våra kusiner i Luleåstaden så hade jag ingen julkänsla alls. Men när Kalle Anka började då kändes det som att det inte kunde bli mer jul. Älskar känslan när man väntar på tomten, himla härligt!
Har iallafall varit astrevligt och fick riktigt fina paket, tackar så mycket.
Blandannat en samsung galaxy s2, volumaster, pengar, böcker, mascara + hårmascara, nagelgrejor, skal till mobilen, en film och en hel del annat.
Helt ärligt så känns det förjävligt att överge min gamla ruttna telefon. Ha-ha, får alltid ångestkänslor, liksom, alla mina galet gulliga sms då?!??! Töntisvarning här.
Har en hel del bilder att bjuda på, men det får bli senare.
Måste även hinna fixa några tidsinställda eftersom att vi far iväg till Finland imorron om vädret håller och firar jul nummer 2 där hos mina morföräldrar.
leka i snön ♥♥♥ åh, vad jag älskar't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0