I won't let you go

Hej! Några dagar sen denna blogg blev uppdaterad senast.
I Fredags så var jag med Katti efter skolan och vid halv åtta så drog jag iväg till Isak och spenderade kvällen där med ett härligt gäng!
Lollo och jag for hem vid tolv och hon slaggade här.
Igår var jag på Acusticum i Piteå med min fina dansgrupp. Bilder + någon film kommer senare! Tror jag filmade ca 20 olika videos. ha-ha.
Sjukligt kul var det iallafall. Bjöds på musik, dans, fika, klätterväggslek, uppvisningar och massa annat skoj!!
Framåt halv elva blev jag, Kemi, Katti och Emelie lite hyperoaktiva och sprang runt och hoppade, dansade lite linedance, kastade svärd osv.
Har även stått och trott att vi sjunger bra framför ett piano. Gårkvällen var hursomhelst grym.
Ska alldeles strax duscha och sen invänta middag. Efter det blir det att sätta igång med läxorna, pussar
Vart är snön!?!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0