by the way, i love you.

Hej!
Mitt skithumör som jag vaknade med imorse försvann nästan direkt då jag gick in till klassrummet konstigt nog. Hade dans på idrotten och på Hk:n leker vi familjer just nu, Jag, Vanessa, David och Johan är en av familjerna.
Jag och Johan är mum and dad, David är vårt barn och Vanessa är adopterad, ha-ha! ;) Vi hade lite julbak osv.
När jag kom hem så satte jag mig och såg ett helt meningslöst program på teven, som tillslut gjorde att jag slumrade till.
Kvällen kommer bestå av en himla massa plugg. Spanskaläxa till imorgon, inlämningsuppgift i So till på Onsdag, No prov på Fredag och Matteprov på Onsdag. (i matten ligger jag ca 4 veckanmål efter och fattar nästintill inget, hjälp!!) Tror jag börjar fatta mer och mer nu iallafall. Stenhårt sista-minuten plugg.
Skolan tar upp den mesta tiden right now. Längtar redan till Fredag.
Saknar även min Johannes!♥ Gode längesen jag träffade honom, men tiden räcker inte riktigt.
Sätter igång med pluggandet nu, pusss
Tumblr_lvqewklmrr1r5ak5zo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0