Jag bryr mig inte längre. Vill inte ens ha med dig, tror det skulle bli så mycket bättre utan.

HEj

Vi hade utedag i pagla med alla c00la sjuorna idag. På morgonen var det -25, men sen blev det lite varmare. Strålande sol också, superhärligt!
Hade även sovmorgon. Två sovmorgonar i rad är inte dåligt. Är ju Fredag imorgon.
Iallafall, jag, Katti och Olivia åkte som bara den i backarna. Snön sprutadae upp i facet och vi rullade runt och madrassen välte och vi flög och blev trötta av att gå uppför backarna hela tiden. Men fan, det var kul!
Tog tyvärr inga bilder, hade bara mobilen med mig.
Vi kom hem vid ett, och nu resten av denna Torsdag så ska jag bara chilla.
Städa upp lite i mitt rum och lite andra småsaker.



bild 1 - mitthår
bild 2 - redigerad, gammal
bild 3 - Jag och min kusin för väldigt längesen. Vi var på begravningsmiddag.


PUSSS



It's so hard to lose the one you love the most
To finally have to say goodbye
You try to be strong, but the pain keeps holdin' on
And all that you can do is cry
When the fairy tale that you once knew is gone

I'll still be holdin' on to all of our memories,  never forget, never regret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0