Jag tror att jag har valt nått som inte gör dig väl, Och om du inte saknar mig så har du dina skäl

Hej

Grymt skönt att få sova ut! Klev upp vid halv elva.
Idag ska jag städa. typ, kanske, tror jag.
Iallafall dammsuga och plocka ihop lite småsaker och kläder från några konstiga ställen.
Snart ska vi åka iväg till hildursborg för att kolla på när min lilla tremänning Lisa spelar handboll.
Efter det far vi till något c00lt ställe och köper godis, ikväll blir det att tjocka!
Hos Lovisa är det pizzakväll + att vi ska se film och bara chilla. Sen är det ju så att Vanessa ska sova här, så på något sätt måste jag få till det så jag hinner.
För lixom, kommer jag hem vid tolv så hinner vi ju inte hitta på något.
Klockan 18 hos Lollo iallafall, kan vara där till nio ungefär.
Sen har jag och BV en riktig brakfest här hemma.
Eller så myser vi bara, tar det lugnt.
Det senare alternativet blir det.
Förhoppningsvis så förstod ni det jag skrev här ovan, är apstressad så blev lite slarv.



Detdär var längesen, jag lekte kanin hos Jossan ser det ut som.


JAG DÖR, så sjuktjävlamegasupersöt! Vi skulle ha fågelprov i sexan nångång, då sparade jag några bilder på olika små birds.


enhalvklarbildförattnågongångförganskalängesensåråkadejagklickabortsidanochalltförsvann, så. då-vet-ni-det.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0