matteboken

Hej

Skolan har vart chillidill.
När vi slutade så gick jag och Vanessa hem och hämtade pengar, fikade lite och gick sen till busshållsplatsen.
For in till stan för att försöka fynda något på Åhlèns som har 70% REA på allt. Fast det fanns bara tantiga saker kvar.
Vi var med Sebastian då istället, grymt roligt att träffa honom igen! Vi gick runt på några affärer, snackade, käkade på Frasses och lite andra saker.
Nu sitter jag hemma och pluggar. Alltså, i ungefär tre timmar, så borde jag ha pluggat. Ligger efter som satfläsk i matten. Men nivetju hur det är.. Sitter man vid facebook så.




PUSSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skriver om sex, kärlek, tankar och tips. Ta en titt! :D

2011-02-22 @ 20:22:38
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0