Stina är den bästavännen! :D♥

HEJHEJ ALLA STINAS LÄSARE!

Den underbara eleganta Vanessan som gästbloggar.
Tycker att det var min tur och Stina har ju inget gästbloggs-inlägg!
Ni ska få veta några små pinsamma sanningar om Stina längre ner.
Och självklart är dom sanna.


- Stina och jag brukar kasta pruttar.
- Hon mumlar som en gris när hon har godis i munnen.
- Hon är Europas konstigaste flicka.
- Såklart att hon ska med oss utomlands och jag ska med till Björkis :D
- Hon tyckte att hon var snyggast i hela skolan i trean. (det var hon ju oxå)
- När hon var avundsjuk sa hon alltid "och" sådär spydigt!
- Jag och Stina kom inte direkt överens när vi var små. Eller 50/50.
- Hennes lillebror (Simon) är kär i mig. Och jag är kär i honom.
- Vi är lite busiga tillsammans och har gjort sjuka saker.

Aja, nu vet ni kanske lite mer om STina, men.
Somsagt, hon är bara bäst! ♥

/ Vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0