You're the only one who make me feel beautiful

Hej underbara ni!

Statistiken igår var galet bra, blir sjukt glad när man går in och kollar.
Funderar på att ha en frågestund, fast vet inte. Får man inga frågor så är det ju lite mindre bra lixom.
Har ni några frågor/funderingar/eller-bara-något-ni-vill-säga, så kommentera, alltid lika roligt med kommentarer!
ja, då vet ni det typ.

Skoldagarna går otroligt mycket fortare när man har massa härliga människor omkring sig.
Egentligen skulle jag ha pluggat, men nivet, sätter man sig vid datorn så fastnar man där ett tag iallafall.
Chatta på facebook, kolla bloggar och annat intressant.
Så det blir nog ikväll, eller inatt. För senare ska vi kanske vandra över till Katrin, hennes fader fyller år, gofika får man hoppas på ;-)
Kanske hinner jag med ett till inlägg senare.
Förresten, imorgon slipper vi musikalare alla lektioner, slutar även 1 timme tidigare. Klockan två, great!
Vi har ju uppvisning på kvällen, och övning kan behövas.



Sånnadär saker höll jag på med igårkväll, fotade mig själv från olika vinklar.
Måste haft en riktigt rolig kväll, eller så tyckte jag bara att jag var så snygg.
Vanessa, nu förstår du väl? Iallafall, vi kollade på en video, en kille som hånglade upp sin spegelbild, han tyckte att han var det, så jävla snygg.
Och kära människor, TRO INTE DET OM MIG. För det första så skulle jag aldrig komma på tanken att hångla med en spegel, och för det andra så tycker jag själv inte att jag ser bra ut.

Ska käka lite nu, puss!

Kommentarer
Postat av: vanessa

haha, gulligt! ;)<3

2011-02-01 @ 20:51:56
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0