you look great

Hej

Har just fört över massa bilder från kameran till datorn. Så jag kunde radera dom.
Efter skolan imorgon åker jag, Vanessa, Linnea och Sara iväg till Julia för att fota, umgås, chilla och skratta en hel del.
Jag och Lilli kan känna oss lite sådär småmobbade. Vi har ingen systemkamere, men jag tar ju såklart min digitala. Och Linnea tar mobilkameran I think ;-)
Kan alltså bli rätt dålig uppdatering imorgon, och även på Lördag.
Jag, Linnea och Anna-Sara ska sova hos Julle, och på Lördag drar vi förmodligen (om det inte blir för kallt) iväg till Klinten för en härlig slalomdag därborta!

När jag tänker på slalom...

(alla bilder är tagna i Björkliden för två år sen)
bild 1 - jag glider fram
bild 2 - HAHA, dethär kommer jag ihåg. Vi hade just kommit från tåget och var på väg till hotellrestaurangen. Sara och Hanna (som då gick i trean) hittade en stig i skogen som dom ville gå. Vi andra gick den vanliga vägen. Sen stannade vi för att vänta utanför hotellet, men dom kom aldrig. Så pappa och Mats fick gå och leta. Vi stod och väntade aslänge. Tillslut kom dom tillbaka, hade gått vilse i stugbyn! seriöst, hur kan man? lite c00lt.
bild 3 - fotad genom fönstret, lapporten.
bild 4 - Malin och jag i liften.
bild 5 - liftgubbe + lite av backarna och lift "vägen" i bakgrunden.

Nu ska jag duscha, puss!

Kommentarer
Postat av: vanessa

sv; vem är inte söt? ;) du är söööööt! ♥

2011-02-11 @ 08:28:01
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0