brönjaskolan stod i lågor..

Hej

statistiken stiger för varje dag, även fast uppdateringen är lite sämre än sämst.
TACK!

SKa försöka att blogga, blir inte mycket bilder för jag väntar fortfarande på den-döda-datorn. Som förhoppningsvis snart kan återfå sitt liv.
Idag började det brinna på skolan, så vi fick sluta tidigare!
Det var i träslöjden, hade kommit massa rök och sen hade en låga dykt upp och då började någon maskin i ett hörn brinna.
Brandalarmet började tjuta.
Alla tänkte nog att det först var en övning. För att plåga oss att gå ut i typ 30 minus. MEn då kommer dom rusande från slöjdsalen och ropar "Det brinner" Vetnivadjagtänktedå?! ÄNTLIGEN. Första gången det brinner på riktigt. Men sen kom jag på att det var kallt och då var det inte lika kul längre.
Iallafall, vi fick stå därute ett tag så att dom hann räkna oss, sen fick vi som tur var gå in i träffis.
Sen kom brandkåren/polisen, och tidningen kuriren ;-)
Om man går in på kurirens hemsida så kan man se artikeln.

Om ett tag är det träning, badhuset. När den är slut så stannar jag och några andra där.



en fin bild från helgen, Sara drog av min mössa och då var jag tvungen att svänga lite fint med håret..
Tog bilden ifrån Saras facebook, bilderna från min kamera kommer när datorn börjar funka!


PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

sv; hehe, men tackvare att det var så många som tyckte till så fortsätter jag ;)

2011-02-15 @ 20:32:22
URL: http://johannnaengstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0