Björkliden, here we come!

Hej!

Hade inte någon aning om vad jag skulle skriva i alla tidsinställda inlägg, så jag gör en liten 10 dagars lista.
Sitter just nu på tåget mot Björkliden, förmodligen så gör jag och Vanessa något lite roligt.
Kommer bli awesome när vi får komma ut i backen imorgon! Får hoppas på bra väder bara.


10 dagars lista.

Dag ett: Tio saker du vill säga till tio olika personer just nu.
Dag två: Nio saker om dig själv.
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta.
Dag fyra: Sju saker som över ditt sinne en hel del.
Dag Fem: Sex saker du önskar att du aldrig hade gjort.
Dag sex Fem personer som betyder mycket (i någon ordning som helst)
Dag sju: Fyra avtändande.
Dag åtta: Tre tänder.
Dag Nio: Två smileys som beskriver ditt liv just nu.
Dag Tio: En bekännelse.

Nog har jag några små saker jag skulle vilja säga till vissa personer, men tänker inte skriva här i bloggen.
Till alla mina fina vänner kan jag ju säga att dom är grymt underbara iallafall!♥


Alla bilder är från arkiviet eftersom att andra laptopen fortfarande inte funkar.
Den nedersta tog jag från Vanessas blogg, lite busigt. Fast jag är ju faktiskt fotografen på den. *stolt* ;-)
Men senare blir det bildbomb-er med massa nytagna bilder som väntar i kameran.
Detdär var bara några av alla sköna bönorna.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0