Att minnas

Hej

Sitter och tittar på melodifestivelen. Ikväll var faktiskt låtarna helt okej.
Eric är ju sjukt snyggg också!
Ska nog börja skriva några tidsinställda inlägg till sportlovsveckan. Kommer ju att vara i Björkliden från Söndag till Torsdag. Fyller år där borta också, fjortis nivet. ;-) Så den andra Mars så är jag äldre.
När jag kommer hem från Björkis så får jag packa om lite för att fara iväg på danskurs i Haparanda.



Är man ensam in tha house hela kvällen så har man ungefär lite sisådär roligare än vanligt..


tog från Vanessas blogg.
Nu blir jag snart galen, snällavirusförsvinnfrånminälskadedator! Har ju massor av bilder som väntar, men dom lär nog få fortsätta vänta ett tag.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0