you're the only one that I want

Hej

Visst känns det otroligt bra att det äntligen är Måndagsmorgon?! Jag är alltid så pigg just då.
Två lögner i rad, inte så bra.
Jag brukar aldrig ha tid att blogga på morgonen när man ska gå till skolan, det har jag ju såklart inte nu heller.
För detta är ett tidsinställt inlägg. Förmodligen så har jag helt glömt bort att jag satt och gjorde ett inlägg till en Måndagsmorgon någongång när min hjärna var ur-funktion-och-inte-kunde-tänkte-så-bra. Alltså, den gången den fungerar normalt så ska jag fira.! En riktig fest där alla är bjudna och måste komma med massa presenter och annat kul. Finns det något jag har att tillägga? jo, -dream on. För det lär aldrig bli någon sån fest.
Sådär, det var typ allt jag hade att säga.



en lite äldre bild. 1800-talet någongång trorjag.


p-uss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0