hello, you fool, I love you

HEj

Jag sov över hos Vanessus.
Igårkväll var det filmkväll med några härliga tjejer hos Katti. Vi såg en film som hette "Splice". Skulle vart en skräckis men inte var den så läskig.
Vid elva gick vi hemåt. STod och pratade lite i gatukorsningen mellan våra hus. Sen tänkte vi att det skulle bli så tråkigt att sova ensam, så vi gick till Vanessa bådatvå.
Var det någon som råkade se oss genom ett fönster när vi gick omkring och luktade i hela huset?
Förmodligen så skulle alla trott att vi var idioter. För det såg ju lite smått onormalt ut. ;-)
Men jag skulle gå och hämta ett glas vatten, och när jag stod där och spolade så kände jag en lukt som luktade ungefär som äggfisk, kompost, surt, bajs och väldigt ruttet. Så i ungefär en timme så försökte vi komma på vad det var som luktade. Och ibland låg vi på golvet av magkramp och andnöd för att vi skrattade ganska super mycket.
Där ett tag trodde vi att det var en ande som föröljde oss när vi gick, för ibland flyttade lukten sig till andra ställen.
Just då tänkte ingen av oss på att det kanske var vi som luktade (?)
Iallafall, grymt kul natt var det!
Idag har vi inte varit soffpotatisar. Tog på oss balaklava och tjockiskläder, tog med madrass, och var ute på vandring efter älven/ån. Hittade några backar att åka i. Riktigt roligt, man kände sig som en ivrig 6 åring igen. chill känsla..!





PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0