det dina ögon ser

Hej-goddag-och-hallå

Jag hinner med ett litet inlägg nu. Även fast jag egentligen borde plugga, men sitter med Tommys (våran NO lärares) bildspel framför ögonen. Nästan.
Han tror att dom är roliga på något sätt, när Mussepigg helt plötsligt hoppar fram. ja0, han och hans bildspel som vi brukar säga.
Jag börjar faktiskt förstå lite nu. Atomer och kemiska reaktioner och fysikalisk förändring och periodiska systemet och sådant.

Ska försöka att gå och lägga mig någorlunda tidigt idag, har blivit lite till och från på den senaste veckan/året/månaden.
Låter som en morsa/mamma/mor/moder nu, och många sånnahär → / snestreck har det blivit.
Jag trodde att det var slut på skoldagar denhär veckan. Att det inte var skola imorgon, men icke sa nicke.
Jusste.. Jag måste ju duscha ikväll också, så nu slutar jag skriva, och ploppar upp några bilder.


Vanessa täckte över sin mun. Snodde bilden från hennes blogg, bajskorvarpåhenne.
Förresten, vi skulle gäspa.


höstbild från när jag och Jossan var ute och fotade med hennes systemis.


Jaja, puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0