Life is like a car.

Hej

Jämför man statistiken igår, och den idag. Så är det lite skillnad. ja0, nu vet alla den viktiga grejen.
Den blåa saken var lixom högre igår.
lite smålustigt ;-)

Vetni vad jag just tänkte skriva?
"Fråga inte om headern" Har ni också tänkt på det? Att jag alltid skriver exakt så.
Får väl hitta på något annat nudå.
JAG VET ATT HEADERN ÄR FÖR STOR OCH BILDERNA ÄR SKUMMA OCH EN HAR VÄLDIGT DÅLIG KVALITÈ.
Lev med det, var det jag ville få fram, typ.
Musikalen går sådääär, uppvisning ikväll iallafall. Får hoppas att det blir bra, några var ju borta/har hoppat av, så lite svårare är det.
Förresten så är jag gode snygg! Magister med ölmage och med allt hår intryckt i en keps.
Men nu ska jag göra mig redo för lite NO-pugg. Med en ballerina kladdkaka, mums!



Försök snälla få mig att förstå litegrann nu.



På toppen! Björkliden för två år sen.
Fast pappa (riktigt proffsfotograf som-ni-ser) tog kortet från fel håll, så man ser hans skugga, och den fins utsikten ser man inte alls. Nåja, jag får väl ta några finare bilder nu. OM EN MÅNAD. Låter lite barnrumpig. Lixom, vi ska åka slalom, chilla va? Ett vanligt slalomställe, som jag älskar såhäääääääääär mycket.




Såndär magister är jag, c00l


musikalen

Blev lite blandade bilder från lite random saker.
Blir förmodligen inget inlägg ikväll eftersom att jag är på öppethus.


PUSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0