dagtvå

 HEj

Idag är det slalom som står högst upp på schemat! SUPER.
Sen på kvällen blir det förmodligen bastu, biljardspel, mys i stugan med kortspel och annat roligt.
Kanske lite dans i baren också, alltså, innan det blir 18 årsgräns framåt tio tror jag det var. Iallafall sist vi var här.



Dag ett: Tio saker du vill säga till tio olika personer just nu.
Dag två: Nio saker om dig själv.
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta.
Dag fyra: Sju saker som över ditt sinne en hel del.
Dag Fem: Sex saker du önskar att du aldrig hade gjort.
Dag sex Fem personer som betyder mycket (i någon ordning som helst)
Dag sju: Fyra avtändande.
Dag åtta: Tre tänder.
Dag Nio: Två smileys som beskriver ditt liv just nu.
Dag Tio: En bekännelse.


- Jag är väldigt rädd för att bli lämnad.
- Jag ÄLSKAR att dansa!
- Jag gillar att träffa/lära känna nya personer.
- Jag är ganska bra på att visa känslor. T.ex när jag är arg eller ledsen så går jag inte omkring med ett fake leende på läpparna.
- Jag tål inte folk som dömer andra efter deras utseénde.
- Jag är alltid mig själv.
-  Jag pillar alltid med håret, gjorde det när jag var liten när jag skulle sova. Och nu har det på något konstigt sätt kommit tillbaka, gör det utan att jag tänker på det. Med vänster hand oftast.
- Jag saknar en massa personer just nu.
- Jag tänker ofta tillbaka på saker jag gjort. I vissa perioder lever jag nästan mer i det förflutna än i nuet.





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0