g-angster

Hej

Förlåt för rumpdålig uppdatering.
Gårdagen spenderades med Vanessa. Vi bakade en supergod kladdkaka och bara chillade.
På kvällen drog vi ut på en träningsrunda som vi avslutade med lite styrke hemma hos henne. + Lite kladdiskakis såklart!
Idag efter skolan så stannade jag och några girls ifrån klassen och tränade lite handboll.
Har handbolls cup på  Fredag, grymt roligt. Även om vi kommer rusa runt på planen som ett gäng yra hönor, så känner vi oss riktigt taggade på att förlora några matcher. Inte. För vi ska vinna juuu!
Ikväll är det dans som gäller.

bilder från någon danssak

några glada!


två till glada. Förresten så hade jag lust att klottra över mig. Men förresten igen så gjorde jag inte det.


SNART KAN DET KOMMA EN BILDBOMB FÖR DATORN FUNKAR NUUU!
den återuppstod. :D

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0