A-W-E-S-O-M-E

Hej


Idag har jag vart och kollat på Sävastspelen (skidtävling) med Lovisa Axelsson.
Hade ingen aning om att hon, eller hennes bror, åkte skidor. Men hon smsade och frågade vad jag skulle göra idag och om jag inte kunde komma och vara med henne därborta. Såklart kunde jag ju det!
Vi träffas ju annars bara på danträningarna, läger och sånt. Alldeles för sällan.
Vi tänkte gå hem till mig och göra något, men hann inte för dååå skulle hon hem. Så får ta det en annan gång!
Sjukt kul var det iallafall, alla skidåkare var otroligt duktiga. Ett stort + var ju vädret, kunde inte varit mer perfekt.



Noooora


IMORGON GÅR TÅGET!♥
Jag har inte ens packat klart än.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0