jagvarpåbadetigen!

Hej

Apdålig uppdatering idag, men stressade hem från skolan så att jag skulle hinna stoppa något i magen. Skulle till badet med Elin, Julia (blondabönan), Lilli och Ansa.
Sprang runt som en tok och sökte bikiniöverdelen i hela huset. Hittade den aldrig. Pratade även med mig själv, eller, jag sjöng opera. Fint var det inte och det var inte fina ord som kom ur munnen. Ojdå ;-)
TILLSLUT hittade jag den, Sara (systern min) hade lånat den när dom var på badet med skolan.
Inget sa hon heller!
Kilade ner till busshållsplatsen och väntade på Elin och Linnea. Kallt var det.
På badet hade vi bara roligtroligt.
När domdärtre (Ansa, Julle och Linnea) tränade, så låg jag och Elin i olika pooler och snackade om allt mellan himmel och jord!
Nu ska jag ta mig något att käka, lite kvällsfika. Sen väntar min älskade säng på mig. SOOOVA♥


gammelbild, faktiskt den andra bilden jag tog med min kamera. När den var nyyy


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0