Om man talar sanning behöver man inte anstränga sig efterår för att komma ihåg vad man sagt

Hej

Skolan gick ovanligt fort, Onsdagar brukar alltid vara megasega. Speciellt efter lunch.
Efter skolan kilade jag och Katrin hem till henne. Först fikade vi, jag var vrålhungrig. Även fast det inte fanns smör så åt jag TRE rostmackor. Hade nog käkat minst fem om smöret funnits.
Sedan satte vi oss för att jobba matte. Även fast vi inte jobbat tillsammans pålektionerna så var vi på exakt samma tal, småc00lt. Har ännu inte tagit igen allt sen jag var sjuk ;-)
Vi hitade inga linjaler så fick använda en tumstock. Jag trodde även att ett stort sudd var en miniräknare.
Tog upp den och tänkte trycka på några knappar, tänkte väl att det var något fel för den var helt mjuk.
Nu sitter jag och lyssnar på musik, bara chillar lite granna.
Dans ikväll, om lite mindre än en timme.


ojojoj, gammelbild! fiin


Från nybyn.
(bildbrist)


PUSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0