Hon dendär boegen,


Jag trodde inte att det var möjligt att en människa kunde vara sådär underbar som lökmuppen.
Fast hon har krokiga fingrar, små fötter, rätt konstigt skratt och suger på att skriva sms på touch mobiler så är hon faktiskt bäst. 
Mina allra största asgarv kan jag tacka tjejen där uppe för.
Vi avslutar varandras meningar, kan titta på varandra och förstå vad vi menar.
Båda två är lika barnsliga och skrattar åt saker som bara vi ser det roliga i.
Såklart finns det tillfällen då vi gärna hade velat ta närmsta stekpanna och drämma till i huvudet på varandra.
Jag vet inte längre vad jag kan kalla henne för, min bästa vän eller min syster, hon är både och. Lika mycket.
Våran vänskap är den viktigaste jag har, och jag skulle inte byta ut den mot någonting annat i hela världen.♥

Kommentarer
Postat av: vanessa

älsko, du är bara bäst! ♥♥

2011-07-05 @ 17:07:36
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0