Trångfors IF ♥

Hej!

Hann inte göra något tidsinställt i Fredags. Kom iallafall hem precis till middagen idag.
Har verkligen haft en toppenbra helg med laget i Piteå! Vi var obesegrade, förlorade inte en enda match.
Men gick inte heller vidare till någon sorts final, för att vi förlorade på målskillnad, surt.
Jaja, nya tag till UFF, som jag förhoppningsvis kan fara på.
Tog tyvärr inte med någon av kamerorna så har inga bilder..
Nu ska jag börja packa upp allt som jag pressat ner i väskorna. Sen ta en dusch, ska försöka att lägga mig rätt tidigt ikväll, har inte fått speciellt mycket sömn därborta. Dels för att jag sov på ett liggunderlag som inte alls var ett liggunderlag, och för att vi var tvugna att kliva upp tidigt. Det är inte riktigt min starka sidan som ni kanske förstått. Lixom, kliva upp kvart över sex på morgonen?! nejnejnej, inte något man gör till vardags på sommarlovet. he-he.



fotbollen har sommaruppehåll i tre veckor framöver, så alla i laget har fått hem varsin träningsdagbok där vi ska dokumentera våran egen träning, står vad vi ska göra, några dagar i veckan. yeppp


pusss, hoppas att eran helg varit lika bra som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0