Jag ska alltid finnas där



Bild 1 - Sara och jag på Seskarö.
Bild 2 - Denna otroligt fina plats, jag och Sippan var somsagt och fotade igår. Kan säga att jag dog, eller att jag var död, och vaknade i någon slags himmel. Fytusan vad vackert det är här! Går verkligen inte att beskriva.
Har säkert ett tjugotal bilder på solnedgången, ser fram emot vad denna kväll har att erbjuda.

Hej förresten,

Idag har det varit lite mulet och lite sol och lite blandat väder.
Var och badade efter frukost, härligt med ungefär 26 plus i vattnet! Blåste gjorde det, så vågorna rullade in. Rätt stora var dom, skitkul.
Efter lunchen for vi in till stan, hittade massa grejer som jag gärna tagit med hem.
Men vi köpte en sköldpadda, glass och en såndär luftmadrass/badmadrass eller vad det nu heter.
Alltså, inte en riktig sköldpadda, utan någon plast och gummisak till Simon.
Nu ska vi käka, grillat, mums!
Imorgon ska det tydligen bli dåligt väder, då är det badhuset som gäller.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0