Finland.

Hej

Nu är vi i Finland, i Uleåborg på en camping. Här finns det minsann internet så trillar förmodligen in något inlägg då och då! Gode segt är det, men det funkar iallafall.
Har vart helt underbart på Seskarö, vädret har verkligen varit på topp!
Lite brun har jag faktiskt lyckats bli.
Imorgon kanske jag laddar upp några bilder, om jag har tålamod. ;)
Just nu kan jag ärligt talat inte förstå hur jag klarade mig utan mobil, så mycket som jag smsat dom senaste dagarna. Herregud så många sociala människor det finns, he-he. Blir så glad när jag kollar inkorgen, så jäkla gulliga sms av en bunt goa grabbar och b-rudar! Blir lite smått desperat av att skicka iväg svar till alla, men somsagt, jag är ju i Finland, och där ryker pengarna fort. Kostar otroligt mycket att bara skicka ett litet mess.
Så om någon av er ni-vet-vilka-ni-är, läser detta, -Jag dissar sms just nuuuu, men så fort vi kommer till Sverige, vilket är om några dagar, så bränner jag iväg några meddelanden dirr.
Som ni kanske märker så har jag saknat bloggen  dessa dagar som bara några tidsinställda inlägg publicerats.
Men nu hade jag inte tänkt skriva så mycket mer, ska hjälpa far min med förtältet och dessutom så åskar det ganska rejält (enligt mig iallafall) men klart inte enligt pappsen för han älskar åska. Så jag har fått för mig att om åskan slår ner någonstans i närheten så exploderar datorn.


Går inte att ladda upp någon bild nu hur mycket jag än försöker. Så tyvärr får detta bli ett tråkigt,, bildlöst inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0