River flows in you

Hej!
Läget just nu:
Mina fingrar och tår ser ut som russin, mitt hår ser ut som ett krull, mina ögon är röda och jag ser dammigt, fast det heter suddigt, regnet öser ner utanför och internet segar somvanligt.  Wihoooo. Riktigt perfekt är det må jag säga!
Fast ändå inte. Dagen har iallafall varit bra, spenderats på badhuset där jag for omkring och lekte delfin/sjöjungfru eller kanske bäver.
Glömde simglasögonen (superviktiga!!) så har kollat så mycket under vattnet att jag just nu knappt ser vad jag skriver. Lite cool känsla att allt är suddigt.
Nu ska jag fortsätta chatta med massa saknade människor på fejjan, längtar till imorgon då vi förhoppningsvis rullar in i Sverige och jag kan smsa igen! he-he.
Går inte att ladda upp någon bild, det skulle nog ta cirka femton timmar och sju minuter för att inte vara exakt.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0