långt inlägggg

Hej
Igår orkade jag inte skriva något som ni märkte.
För jag var med Anna-Sara efter middagen. (fråga inte vad jag gjorde före, det kommer jag knappt ihåg själv)
Vi cyklade iallafall in till Boden och var med Rickard, Elias, Mattias och några norrmän. Mycket trevligt var det!
Jag slaggade sen hos Ansa, hon har FF och ville inte sova själv.
Kan säga att det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igårkväll/igårnatt.
Fick kramp i magen, kunde inte andas och tårarna rann. Härlig känsla är det minsann!
Förresten, om någon kanske undrar, vilket jag inte tror att någon gör, så bestämde vi oss för att bada där på morgonkvisten. Närmare bestämt vid halv fyra. Så det gjorde vi.
Vi har gjort en massa mer också, men orkar inte skriva allt i minsta detalj. Har lite brååådis nu lixom.
Idag klev vi upp vid halv ett, fikade frulle, fixade oss snabbt och satte oss på cykarna och trampade iväg till stan.
Där käkade vi på Dagoberts och satt sedan ute och väntade på Rickard och Mattias i vad som kändes som en evighet.
Hände lite andra saker innan dom kom också som jag inte orkar ta upp här och nu, haha ;)
När dom väl kom så satt vi och pratade, skrattade såklaaart åt en massa grejer, jag pratade lite med mig själv, skrattade åt mig själv, dom andra tyckte att jag var lite smått konstig, vi cyklade runt kring Björknäs och sist med inte minst, -Rickard gjorde sönder Ansas cykel så det blev hopplöst på hemvägen innan vi kom på hur vi skulle göra.
Såg lite (läs mycket) handikappade ut när en av oss släpade fram den andre på den trasiga cykeln.
Men roligt var det hursomhelst!
Först nu börjar jag på riktigt förstå att det är sommarlov, hur knäppt det än låter.
Men det senaste dygnet har vart så otroligt händelserikt och jag har umgåtts med härliga människor. Bättre kan det bara inte bli!
Jag och Ansa måste verkligen umgås mycket oftare, vi har så jäkla kul tillsammans.
bara för att Ansa tyckte att hon såg konstig ut fast hon var finooo så var jag tvungen täcka över våra face.
Men nu ska vi dra iväg till stallet, även försöka övertala Rickard att komma dit. Önska oss lycka till!
kysss, och förlåt för väldigt slarvigt inlägg, hoppas att ni förstod lite iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0