Kärleken övervinner allt.

Hej
Är fortfarande i Luleå. Sitter och lyssnar på musik medans spelnördarna Linus och Elliot ligger på golvet och lirar.
Pappa kommer snart och hämtar mig tror jag.
Ska försöka hinna göra några tidsinställda inlägg för några dagar framöver eftersom att vi åker iväg med husvagnen imorgon och kommer hem antingen på Torsdag eller Fredag. Vet inte vart vi ska än, så har ingen aning om jag kommer ha tillgång till internet eller inte. På Fredag är det en sommarfest hos våra tremänningar på Hertsön, superkul lär det bli!
Sippan kommer stanna här hos faster och även sova här, blir skönt med bara dessa lite äldre barnen.
bild 1 - Linus som tha fotograaaf när jag kladdade på lite smink igår.
bild 2 - två meningar ifrån filmen!
bild 3 - Jag (läs köttbullen) och Linus i tv:n genom webbkameran. Detdär lät krångligt, men så var det iallafall.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0