On the floor

Hej

Gårkvällen spenderades med Danne, Emelie och Linus, vi satt och höll om varandra till en skräckis som hette shutter, mys!
Sen drog vi ut på gatorna här i Sävast, haha.
Mycket roligt var det, har några videos som jag kanske laddar upp imorgon om jag orkar. Vi skrattar mest i dom så kanske inte det intressantaste man kan kolla på. ;)
Och ja, jag ska ladda upp massa bilder ifrån sommarfesten men har ännu inte fört över dom på datorn.
Men hörrni, jag skriver mer senare ikväll för nu ska jag ta en dusch, fotbollen har dragit igång igen och vi hade träning från tio till tolv så känner mig lite som ett svettmonster.

Cyklar iväg till Katrin sen, blir att "bo" där i ungefär en vecka medan min familj och hennes lillasyster far iväg och campar, awesome! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0