When you try your best, but you don't succeed...

Hej

Nu börjar statistiken äntligen likna något, den hade sjunkit rejält kan jag säga.
Sitter här med två halvt upppackade väskor. Det går rätt segt!
Jag och far min gick ut på baksidan och lirade fotboll i närmare en och en halv timme, sen blev jag skitnödig och han sträckte låret så vi gick in.
Sitter och funderar på om jag ska lägga ner bloggen, iallafall över sommaren. Det känns som att jag inte hinner med. Kanske att jag slutar skriva här helt. Men det är inget som är säkert ännu.
Jag älskar att skriva, det gör jag verkligen. Får helt enkelt se hur jag gör, ni märker ju.



min mat för några dagar sen, ni ville se den va? ;)


kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0