When you feel so tired, but you can't sleep.

Hej

Har inga fler bilder att bjuda på som jag skrev, dom är lixom i Vanessas kamera. Men kan gissa att fler dyker upp någondag.
Dagen har förresten varit helt underbar!
Vaknade hos Vanessa någongång vid halv elva, vi segade oss upp och käkade frulle.
Sen har vi vart ute på deras bakgård och gjort allt möjligt tills middagen, och efter den for vi ut och lirade fotboll rätt länge på gräsplan.
Fast när jag skulle nicka råkade bollen fara mitt på näääsan, det kändes som att näsbenet gick ur led så jag tänkte såklart rätta till det (har jag någonsin sagt att jag är normal? Nej jusste.) då gjorde jag det men i samma stund började blodet forsa. Gjorde några försök med att stoppa in blad i näsan för att inte bloda ner allt, men det gick inte så värst bra så vi for hem.
Imorgon ska vi på Western Farm, vet inte hur länge sen det var jag var som jag där senast. Men riktigt längesen är det. Vanessus hänger med!
Nu hade jag inte tänkt skriva så mycket mer, puss och godnatt snyggingar.♥



Om någon undrade så satt jag och kittlade mig själv under foten på denna gamla bild för att jag skulle se lite glad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0