What are words?

Hej!
När vi kom hem från Western Farm så käkade vi tacos och sen åkte vi iväg till Sunderbyn dit min äldsta kusin flyttat.
Hon hade det verkligen superfint i lägenheten!
Nu ska jag fixa några tidsinställda, för imorgon far vi iväg med husvagnen mot Seskarö tror jag, mys.
Tar förmodligen med båda kamerorna så bilder i massor kommer upp när vi kommer hem.
Vi ska köpa trådlöst internet (förhoppningsvis imorgon), men kommer inte orka sitta inne vid datorn om vädret är fint som ni kanske förstår.
Förresten, failade ganska stort idag. Hade köpt en cola och är inte så förtjust i jättemycket kolsyra, så jag skakade den ett antal gånger. Sen drack jag, och efter det la jag bara korken på den, alltså skruvade inte fast den.
Ni kan ju gissa vad jag gjorde då? Just det, tänkte skakade den igen, och det gjorde jag och såklart splaschade (bra Sverige, eller engelskan är kanske felet)  all cola upp i mitt face och på hela tröjan, och värst av allt -håret.
Blev ju som klister. Kul att vara ett colamonster!
Ska packa in mina saker i husvagnen nu, puss.
Tumblr_lnq9schf551qk7nkqo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0