Your voice was the soundtrack of my summer.

Hej

Denna Måndag har spenderats med Vanessus.
Vi tog cyklarna och trampade iväg till älven och satt i deras gamla fula båt ett tag innan vi bestämde oss för att dra upp på ICA och köpa B&J.
Så det gjorde vi, sen for vi iväg till träbron och satt där i flera timmar. Sjukt mysigt ställe!
Hade inte med kameran men tog ungefär tre små bilder med tha mobil.
Nu ska jag ta mig något att äta, sen ringer jag W och vi hittar på något.
Imorgon kanske jag och min lilla familj åker iväg och campar. Passar bra just nu när många ändå är borta, fast muppis blir ensam kvar här i Sävast.. Stackarn :( Hon kommer iallafall vara saknad och vi ska smsa och prata i telefon.
Har ni märkt hur många smeknamn jag ger henne? hehe, hon har ännu fler i verkligheten.
Just nu kallar jag henne oftast för Van-nesa.



saknar min mössa litegrann.. Jag seriöst bodde i den där ett tag.


mobilen. På broräcket?! Smartchey. Gamla älskling förlåt ♥<33♥<3
haha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0