best friends are forever

Hejhej!

Har lite bråttom just nu, så hinner inte skriva så jättemycket. Måste packa det sista. (Känner jag mig själv rätt så lär det ändå bli ganska mycket text.)
Känns lite småtråkigt att elevensval är slut nu. Har vart så himla kul därborta i stallet!
Red min favvis idag igen, så sjukt fin hon är. Vi red inomhus eftersom att det regnade. Trodde att det skulle fortsätta även nu på eftermiddagen.
Men icke sa nicke. Solen kom fram och temperaturen steg! Hääärligt med lite sommarvärme.
Är ju inte länge till skolavslutningen nu, om jag längtar?! Absolut.


Tumblr_lm1rg8a40y1qblylco1_500_large

puss, ska fixa ett tidsinställt för imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0