Dom sa att du lämnat mig.

Hej

Snart drar jag iväg till matchen.
Efter den blir det förmodligen att bara ta det lugnt. Ska försöka att inte sitta uppe hela natten och vända tillbaka dygnet lite, eftersom att denna vecka nästan bara består av fotboll!
Vet inte om jag tycker det är kul eller inte, liksom, det är sommarlov. Då ska man vara ute dessa underbara sommarkvällar, vakna sent, bara njuuuta.
Vara med massa underbara människor och känna sig fri från tider att passa och sådant. Menmen, rätt kul äre ändå.
Om några veckor så får vi ett långt uppehåll som varar i tre veckor, grymt!
Jag har ännu inte insett att det är sommarlov, brukar ta minst två veckor för mig innan jag på riktigt förstår det.
Har ju inte ens gått en vecka ännu, och jag har hunnit med gode mycket och fått en perfekt start på lovet.




bild 1 - Ansa vid älven.
bild 2 - Jag, Sara och Hanna fixade tacooos.


kyss

Kommentarer
Postat av: ansa :)

sv. okej va kul :D

2011-06-14 @ 23:02:59
URL: http://annasaraisakson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0