Midsommar!

Hej

Kommer att fira midsommar i longlake iår precis som förra året, grymt!
Blir säkert lika lyckat, och kameran hänger med.
Får hoppas att jag kan bjuda på många härliga sommarbilder när jag kommer hem på imorgon.
Får hålla tummarna att vädret håller sig. Ingen aning just nu eftersom att detta är ett tidsinställt inlägg som jag satt och skrev igårnatt.
Ni anar inte hur mycket jag skrev igår (nu), ingenting som jag tänker publicera på bloggen eftersom att det inte var så speciellt trevliga inlägg. Man kan inte kalla det för vårdat språk. Verkligen inte.
Var så förbannad på mig själv att jag höll på att börja grina och just nu känner jag mig stressad för allt.
Behövde någon att snacka med men såklart när jag tänkte gå för att hämta mobilen för att ringa någon så fanns den ju ingenstans.
FÖR ATT DEN LIGGER I ÅN. Måste hinna skaffa mig nytt simkort, mobil och allt såntdär innan Måndag. För kommer aldrig klara mig utan kontakten med alla när vi far iväg och campar. Nu har jag ju ingens nummer heller.
Gud vad arg jag blir!

Hoppas att ni får en superbra midsommar, det ska jag ha!
puss


från midsommar förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0