NEEEEEEEEEEEEEEEJ

Mitt liv ligger i en sjö.
Min mobil ligger i en sjö.
Nedanför träbron.
För att jag failade totalt och puttade ner den i vattnet. VETNI HUR MÅNGA SATANSJÄVLA BAJSORD JAG VILL SKRIKA JUST NU!?!??!
Stackars mobil, helt ensam där på botten i all lera och allt skit.
Känslan när jag såg telefonen falla ner är obeskrivlig, haha! Typ noooooooooooooooooooooo.
Alla mina 1300 bilder och alla sms och alla kontakter och hela mitt liv och, allt.
Man ska seriöst inte ha sitt liv i en mobil. Skämt åsido. Fast den innehöll (känns sorgligt att säga inehöll..) faktiskt asmånga minnen, och massa nytagna bilder hade jag glömt att föra över på datorn.
Tragisk händelse.. 
Tur att man har sådana underbara vänner, kan inte säga något annat än att ni är bäst som verkligen försökte ta upp den och nästan dök i detdär skitvattnet, ni vet vilka ni är.
Jag älskar er.♥
Berättar mer imorgon.
Nu vill ni säkert inte höra mer klagomål.


R.I.P, jag kommer alltid att älska dig!
Den höll ju för tamejfan allt. Förutom detta då, ska fara dit imorgon, eller någondag, och se om jag lyckas hitta den. Stor chans... ;)


kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0